A 2. nap után...

2010.04.21. 14:22

Jó néha egy kicsit összegezni, így a performansz fesztivál 2. napja után.

Összességében elég gyatra lett a tegnapi performanszunk, szerintem. Személyesen az én munkámról elmondhatom, hogy: az első performanszhoz készített videóm a vetítőteremben visszanézve unalmas, érdektelen, és monoton lett.

Nem baj, ha egy előadás repetitív elemekből épül fel, ha az a koncepció része - ez a nagyrészt Aphex Twin korai ambient munkáiból összeálló, igencsak hipnotikus, bár meglehetősen nehezen emészthető soundtrack a videóval együtt ugyan megállja a helyét (bár ez is hangulatfüggő), a színpadon mozgó diákok performanszával együtt már nem igazán működött. Az volt a baj, hogy nem igazán tudtam, mit kell csinálnom (illetve az utasításokat nagyobb körvonalakban kaptam csak meg), és bár teljesen szabad kezet kaptam, ami tök jó, - élveztem is, csak a két dolog (a vizuál és a performansz) a kellő összedolgozás és a kommunikáció hiánya miatt együtt nem ütött igazán. Így a végén az az érzésem támadt, hogy lehet, hogy én élveztem, de nem ez lenne a lényeg - hanem hogy együtt hozzunk létre valamit, ne pedig mindenki csak a saját részével foglalkozzon. (Talán ha megtanulom a nyelvetmajd jobban fog menni??:)

 

1 from Art in Action on Vimeo.

E heti vizuál - az első performanszhoz tartozó videó

A második "előadás" jobban sikerült: a sakkos tematika körvonalaiban gyakrabban visszaköszönt, a performasz egy-két részén pedig egész jól egybeforrt a vizuál és a táncosok mozgása.

Holnap lesz a harmadik nap, kiváncsian várom hogy fog sikerülni. Talán ez a legjobb ebben a pörformanszozásban; sosem lehet tudni mi lesz; nincs újrajátszás és nincs magyarázkodás, csak egyszer kell megcsinálni és egyszer lehet megnézni.

 

2 from Art in Action on Vimeo.

 

E heti vizuál - a második performanszhoz tartozó videó

A bejegyzés trackback címe:

https://a3asazmilyenbetu.blog.hu/api/trackback/id/tr881939896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása