Várok a 204-es buszra,

2010.04.14. 15:39

...de nem jön. Várok már egy fél órája, erre jön kettő. Az első tömve emberekkel, a második még nem, majd csak a harmadik megállótól lesz hering-effektus.

Mikor felszáll egy idős hölgy átadom a helyem, mert én ilyen udvarias gyerek vagyok (ennyi elég is az önfényezésből)... Keresek egy állóhelyet egy kevésbé zsúfolt szegletben mikor észreveszem hogy egy 35-40 év körüli "úriember" szúrós tekintettel néz felém. Csak később vettem észre, hogy térdére helyezett kezén felém jelez valamit a középső ujjával. Később ezt egyéb nonverbális jelekkel meg is erősítette.

Gondolkodtam, hogy belemenjek-e a játékba (jól esett volna viszonozni a gesztust, őszintén szólva), de végül úgy döntöttem, hogy minek, valószínűleg pont ez a cél (esetleg hallotta hogy angolul búcsúztam el a barátnőmtől aki elkísért a buszmegállóig és ki nem állhatja az "idegeneket", vagy vmi hasonló.)

Később láttam hogy szóváltásba keveredett egy mellette álló hölggyel is... valószínűleg vmi eszméletlen tuskó dolgot mondhatott a hölgy arckifejezését és gesztusait látva,...

Este Eli anyukája elmondta, hogy túl sok Szófiában a looney*, mégpedig olyannyira hogy a bolgár kórházi intézményrendszer nem tudja finanszírozni az ellátásukat... így önhibájukon kívül szabadon bóklásznak az utcán, elveszve a nagyvárosban, gyakran a négysávos sztrádán, az autók között.

*az utakon bóklászó szegény / szerencsétlen emberekről általában ez a klipp jut eszembe... sajnos általában az autók győznek

A bejegyzés trackback címe:

https://a3asazmilyenbetu.blog.hu/api/trackback/id/tr61929476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása